Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas maila nyklend@gmail.com
Poniżej znajdziesz informacje, jak:
- Zwrócić produkt
- Zgłosić reklamację z tytułu rękojmi
Zwrot produktu
Produkty kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie nosić śladów użytkowania.
Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:
- Napisz maila na adres nyklend@gmail.com, w wiadomości podaj:
- imię i nazwisko
- numer kontaktowy
- numer zamówienia lub numer faktury VAT
- informację, jaki produkt zwrócić
- Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mailowej przyślemy Ci numer zgłoszenia.
- Zapakuj produkt i odeślij go na adres:
NykLEND
ul. Kobylarzówka 45
34-406 Groń - Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.
- Produkt odsyłasz na swój koszt.
Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.
Reklamacja z tytułu rękojmi
Reklamację z tytułu rękojmi możesz nam zgłosić w dowolnej formie. Zalecamy jednak zgłosić ją mailowo na adres nyklend@gmail.com.
W mailu podaj:
- imię i nazwisko
- numer kontaktowy
- numer zamówienia lub numer faktury VAT
- informację, jaki produkt chcesz zwrócić
- informacje o wadzie
- kiedy została wykryta wada
- jakiego rozwiązania oczekujesz: naprawy produktu, wymiany produktu na nowy, zwrotu pieniędzy (odstąpienie od umowy), obniżenia ceny produktu (podaj do jakiej kwoty)
Gdy przyjmiemy, Twoje zgłoszenie wyślemy Ci maila numerem zgłoszenia i instrukcję dalszego postępowania.