Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Jeżeli masz pytania na temat swojego zgłoszenia napisz do nas maila nyklend@gmail.com

Poniżej znajdziesz informacje, jak:

  • Zwrócić produkt
  • Zgłosić reklamację z tytułu rękojmi

Zwrot produktu

Produkty kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, od kiedy zamówienie zostanie doręczone. Towar, który zwracasz powinien być pełnowartościowy i nie nosić śladów użytkowania.

Aby zwrócić produkt, prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby to zrobić:

  1. Napisz maila na adres nyklend@gmail.com, w wiadomości podaj:
    •  imię i nazwisko
    • numer kontaktowy
    • numer zamówienia lub numer faktury VAT
    • informację, jaki produkt zwrócić
  2. Poczekaj, aż przyjmiemy Twoje zgłoszenie i w wiadomości mailowej przyślemy Ci numer zgłoszenia.
  3. Zapakuj produkt i odeślij go na adres:
    NykLEND
    ul. Kobylarzówka 45
    34-406 Groń
  4. Produkt, który odsyłasz powinien być kompletny. Jeżeli do produktu dołączyliśmy jakieś gratisy – zwracasz je razem z produktem.
  5. Produkt odsyłasz na swój koszt.

Oświadczenie o odstąpieniu możesz wysłać także listownie. Razem z nim możesz odesłać produkt, który zwracasz.


Reklamacja z tytułu rękojmi

Reklamację z tytułu rękojmi możesz nam zgłosić w dowolnej formie. Zalecamy jednak zgłosić ją mailowo na adres nyklend@gmail.com.

W mailu podaj:

  • imię i nazwisko
  • numer kontaktowy
  • numer zamówienia lub numer faktury VAT
  • informację, jaki produkt chcesz zwrócić
  • informacje o wadzie
  • kiedy została wykryta wada
  • jakiego rozwiązania oczekujesz: naprawy produktu, wymiany produktu na nowy, zwrotu pieniędzy (odstąpienie od umowy), obniżenia ceny produktu (podaj do jakiej kwoty)

Gdy przyjmiemy, Twoje zgłoszenie wyślemy Ci maila numerem zgłoszenia i instrukcję dalszego postępowania.