Regulamin

I. Ogólne informacje – o czym jest ten regulamin

1. W regulaminie używamy pojęć:

  1. my – sprzedawca, czyli NykLEND
    Nasze pełne dane:
    NykLEND ul. Kobylarzówka 45, 34-406 Groń,
    NIP: 7361685810 i REGON: 388066484, adres mailowy: nyklend@gmail.com numer telefonu: 788 836 154,
  2. Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,
  3. nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.nyklend.pl,
  4. zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego,

2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty (towary).

3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.

4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

 

II. Nasze produkty – co sprzedajemy

5. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.

6. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja, naprawiane – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.

 

III. Działanie naszego sklepu – jak możesz korzystać z naszego sklepu

7. W naszym sklepie możesz:

  1. robić zakupy,
  2. uczestniczyć w promocjach i konkursach.

8. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.

9. Zastrzegamy sobie prawo do blokowania i zgłaszania właściwym organom ścigania działań, które zakłócają funkcjonowanie naszego sklepu, naruszają bezpieczeństwo systemu oraz prowadzą do uzyskiwania nieuprawnionych korzyści: wykorzystania botów, skryptów, robotów indeksujących, narzędzi do scrapingu oraz innych zautomatyzowanych procesów w celu uzyskiwania dostępu do informacji, gromadzenia danych, automatyzacji zakupów, udziału w akcjach promocyjnych lub ingerowania w działanie naszego sklepu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.

10. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, napisz wiadomość z wyjaśnieniami na: nyklend@gmail.pl w terminie 14 dni od otrzymania e-maila ustosunkujemy się do Twoich wyjaśnień i poinformujemy Cię o decyzji, jaką podjęliśmy.

11. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:

  1. używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
  2. masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
  3. masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

IV. Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie

12. Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie.

13. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.nyklend.pl. Możesz to robić bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.

14. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:

  1. przeczytaj informacje o produkcie, zwróć uwagę na opis,
  2. dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
  3. wprowadź dane odbiorcy,
  4. wybierz metodę dostawy,
  5. wybierz rodzaj płatności,
  6. sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
  7. złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.

15. W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży. Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona. Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat: ile sztuk produktu możesz kupić na osobę, przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.

16. Jeżeli sprzedawane przez nas produkty będą miały wadę, będą niekompletne, lub będą niepełnowartościowe to opiszemy wszystkie mankamenty takiego produktu na karcie produktu.

17. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na maila, którego podałeś w zamówieniu.

18. Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni kalendarzowych od dnia, w którym je przygotujemy. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

V. Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy

19. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.

20. Produkty dostarczamy kurierem.

21. Koszt dostawy sprawdzisz na www.nyklend.pl/wysylka

22. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 10 dni roboczych. Jeśli termin dostawy produktu będzie dłuższy, przybliżony czas dostawy podamy w opisie tego produktu w naszym sklepie.

23. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.

24. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną. Najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki.
Możesz też skontaktować się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) – wysyłając do nas maila na adres: nyklend@gmail.com

25. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.

26. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy.

VI. Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy

27. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.

28. Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów:

  1. online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy24 (przedpłata),
  2. tradycyjnym przelewem bankowym,
  3. w formie płatności odroczonej PayPo online przez Przelewy24 (przedpłata),
  4. gotówką (przy odbiorze),
  5. karta (przy odbiorze).

29. Paragon wystawiamy i dołączamy do przesyłki. Jeśli jest potrzebna faktura – prosimy podczas zamówienia o taką informację w formularzu: "Uwagi do zamówienia".

30. Jeżeli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.

VII. Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz zrezygnować z zakupu

31. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.

32. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.

33. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:

  1. mailem na adres: nyklend@gmail.com
  2. pocztą na adres: NykLEND ul. Kobylarzówka 45, 34-406 Groń

34. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:

  1. za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
  2. wylicytowałeś produkt w drodze aukcji publicznej;

35. Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.

36. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.

37. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 14 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.

38. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.

VIII. Reklamacje – jak możesz je składać

39. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

40. Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją mailowo, na adres: nyklend@gmail.com. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

41. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą maila zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mailem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia oraz instrukcję, co zrobić dalej.

42. Twój numer zgłoszenia jest ważny przez 7 dni. Jeśli wyślesz produkt po tym terminie, możemy mieć problem z jego identyfikacją.

43. Reklamowany produkt prześlij na adres: NykLEND, ul. Kobylarzówka 45, 34-406 Groń

44. Reklamowany produkt odeślemy do Ciebie kurierem bezpłatnie.

45. Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego.

46. Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Jeśli nie odbierasz swojego produktu narażasz nas na straty związane z jego magazynowaniem, dlatego też, jeśli nie odbierzesz swojego produktu w terminie 2 lat od dnia zgłoszenie reklamacji możemy go oddać do depozytu sądowego, lub podjąć inne, przewidziane prawem działania celem ochrony naszych interesów.

47. Jeżeli na karcie produktu opisaliśmy wadę, jaką ma produkt, to jesteśmy zwolnieni od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za opisaną wadę.

48. Jeżeli na karcie produktu opisaliśmy produkt, jako używany to ograniczamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za taki produkt do jednego roku od wydania Ci takiego produktu.

49. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (pkt 1 d).

50. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

IX. Prywatność i dane osobowe – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane

51. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności. Politykę prywatności znajdziesz w załączniku do tego regulaminu.

52. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:

  • robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;
  • korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;
  • wyrażasz zgodę na działania marketingowe – aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;
  • mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np.: kiedy występujesz do nas z roszczeniami).

53. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.

54. Administratorem Twoich danych osobowych jest NykLEND z siedzibą w Groniu przy ul. Kobylarzówka 45, 34-406 Groń. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.

55. Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.

56. Zasady zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe opisaliśmy w Polityce Prywatności. Wejdź na stronę: nyklend.pl/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz naszą klauzulę informacyjną oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym informacje o prawach, które Ci przysługują.

X. Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady

57. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem jest sytuacja, w której:

  1. natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;
  2. chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.

58. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.

59. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.